Betalingsmethodes:

Op walvisproducts.nl accepteren we betaling met iDEAL, Bancontact, PayPal, SofortBanking/DIRECTebanking, Belfius, KBC/CBC, Creditcard en achteraf via bankoverschrijving*. Uitsluitend voor creditcardbetalingen rekenen wij een toeslag van 2%.

Walvis maakt gebruik van de internetkassa van Mollie; één van de grote aanbieders van online betalingssystemen.  Als u dus voor één van deze betalingsmethodes kiest, dan wordt u door onze website omgeleid naar de als zeer betrouwbaar bekend staande beveiligde online-betalingsomgeving van Mollie.

Daarnaast is het bij ons mogelijk om achteraf via een bankoverschrijving te betalen: u maakt dan binnen enkele dagen na de bezorging van uw bestelling de factuur zelf via uw eigen bank- of girorekening over naar ons IBAN nummer (bankrekeningnummer). Walvis behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor om bestellingen op achterafbetaling te weigeren. Bestelt u voor het eerst bij ons? Dan worden bestellingen op achterafbetaling vrijwel altijd geweigerd.

Terugbetalingen:

Om de kans op fraude zo klein mogelijk te houden wordt geld altijd terugbetaald via het (online) betaalmiddel dat u gebruikt heeft. Dat betekent dat wanneer u met iDEAL of achteraf per bankoverschrijving betaald heeft, het bedrag op datzelfde bankrekeningnummer wordt teruggestort. Als u met PayPal betaald heeft, dan wordt het bedrag op hetzelfde PayPal account teruggestort. Terugbetalingen worden in de praktijk binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending aan u teruggestort maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van het retour.

Verzendkosten:

Wij rekenen vaste verzendkosten per bestelling, ongeacht hoe groot of klein uw bestelling is. Walvis verzendt naar alle landen in de EU. De verzendkosten verschillen per land. Een overzicht van onze verzendkosten per land vindt u op de pagina "Over Onze Winkel". De daar genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Terugbetaling van verzendkosten:

Wanneer wij een door u teruggestuurde bestelling daadwerkelijk retour ontvangen hebben, dan worden ook de oorspronkelijk door u betaalde verzendkosten aan u vergoed. Retourneert u slechts een deel van uw bestelling, dan worden de oorspronkelijk door u betaalde verzendkosten niet aan u vergoed. U draagt zelf de kosten voor het retourneren van de bestelling, deze kosten worden door ons niet vergoed.

Betalingsmogelijkheden bij afhalen:

U haalt af in ons magazijn in Franeker nadat u van ons bericht gekregen hebt dat de bestelling voor u klaarstaat. Een bestelling die u wilt komen afhalen kunt u naar keuze via iDeal, PayPal of Bancontact betalen. Desgewenst kunt ook ter plaatse contant betalen. Gelieve in dat geval zo veel mogelijk gepast te betalen. Pinnen is bij ons niet mogelijk.  Het is verstandig om vooraf even te informeren of een artikel dat u wilt afhalen wel voorradig is. Dat is overigens bijna altijd het geval, maar toch.

BTW verlegging voor zakelijke buitenlandse afnemers:

Beschikt u over een geldig buitenlands BTW nummer, dan kan de BTW in principe verlegd worden. Uw BTW nummer wordt in een dergelijk geval vooraf door ons gecontroleerd op ondernemingsnaam (conformiteit) en geldigheid. Mocht dit voor u van toepassing zijn, dan verzoeken we u om ons hierover altijd vooraf even een e-mail bericht te sturen.

Vervoer:

Onze pakketzendingen worden binnen Nederland en België bezorgd door PostNL. De overkomsttijd is meestal één dag. Bezorgingen vinden plaats van maandag tot en met zaterdag. Op zondagen vinden er geen bezorgingen plaats. Alleen voor Nederland en België geldt dat het mogelijk is om uw pakket direct te laten bezorgen bij een afhaalpunt van PostNL. Kies dan bij het afrekenen bij welke PostNL-locatie u het pakket wilt ophalen. Onze software laat u tijdens het bestelproces automatisch de afhaalpunten zien die het dichtst bij u in de omgeving zijn. Er is er altijd wel een bij u in de buurt. Is het pakket bij het afhaalpunt bezorgd? Via de app of per mail laat PostNL u dit weten.

Voor andere EU landen geldt dat uw bestelling bezorgd wordt door een partner van PostNL in uw land. De overkomsttijden verschillen per land. 

Wanneer de bezorger niemand aanwezig treft, dan laat hij of zij een kaartje in uw brievenbus achter. Per 15 oktober 2019 doet PostNL nog maar één leveringspoging: na deze leveringspoging wordt u in de gelegenheid gesteld om de zending af te halen bij een PostNL-locatie (Nederland & België) bij u in de buurt. Voor andere EU landen is dit de afhaallocatie van de verzendpartner van PostNL. Niet afgehaalde zendingen worden aan ons retour gestuurd. In een dergelijk geval bent u de verzendkosten aan ons verschuldigd.

Om een zo correct mogelijke levering te kunnen garanderen vragen we u om als bezorgadres een adres op te geven waar overdag iemand aanwezig is. Wat ons betreft mag dat ook op uw werk of bijvoorbeeld bij uw buren zijn. In principe vraagt de PostNL chauffeur altijd om een naam en een handtekening voor de ontvangst van de zending.

Mochten er problemen zijn met betrekking tot de bezorging, neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op.

 

De klant vertelt

[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#342D6A show=yes view=slider amount=6 width=auto width_amount=280px height=240px interval=5000 language=1 inline=0]

Aanbieding

Gastenboek

  • 17-10-2019 - Mijn pakje is goed aangekomen Knostic archifix-box zwart .
    En ik...  lees meer
  • 12-10-2019 - Een zeer goede webshop met prima prijzen en snelle verzending....  lees meer
  • 23-09-2019 - Ik ben super blij met jullie producten het van zeer...  lees meer
Plaats een bericht
© 2015 - 2019 Walvis Products | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.